Until Death Do Us Part - Jonas

Selasa, Mac 03, 2009

#186. Berita TV : Filem menarik di 8TV sepanjang bulan ini

SEPANJANG Mac ini, slot Popcorn N’ Wednesday menerusi 8TV akan menyiarkan empat filem terbaik Hollywood meliputi semua genre filem.

Ia bermula dengan Funky Monkey yang akan disiarkan setiap Rabu, jam 10 malam. Ceritanya mengisahkan seorang agen CIA, Jack McCall yang ingin melepaskan seekor cimpanzi bernama Clemens dari sebuah makmal.Clemens adalah haiwan yang dilatih dengan seni mempertahankan diri. Banyak aksi menarik dan lucu berlaku lebih lagi apabila Jack dan Clemens mendapat perlindungan dari sebuah rumah selepas melarikan diri dari makmal itu. Filem ini dibintangi oleh Matthew Modine, Roma Downey dan Seth Adkins.

Filem hebat lakonan Jennifer Lopez dan Ben Affleck berjudul Gigli pula akan disiarkan pada 11 Mac yang mengisahkan seorang pembunuh upahan yang ditugaskan untuk menculik adik kepada pegawai pendakwa raya California yang terencat akal.

Gigli melarikan beliau dari hospital mental dan menyembunyikannya di apartmen miliknya. Ricki yang juga seorang pembunuh upahan dihantar untuk memerhatikan pekerjaan Gigli supaya segalanya berjalan dengan lancar. Peristiwa lucu mula berlaku apabila kedua-duanya mula jatuh cinta.

Seterusnya pada 18 Mac pula, Secondhand Lions membawa anda mengikuti perjalanan seorang budak lelaki bernama Walter yang pemalu. Dia ditinggalkan oleh ibunya di rumah pakciknya yang agak pelik. Semua ini gara-gara ibunya ingin Walter menyiasat di mana kedua pakciknya menyembunyikan wang mereka. Ia dibintangi pelakon seperti Haley Joel Osment, Michael Caine dan Robert Duvall.
Filem terakhir untuk Mac ini ialah How to Eat Fried Worms yang akan disiarkan pada 25 Mac ini. Billy Forrester berpindah ke rumah baru bersama dengan ibu bapa dan adik lelakinya Woody. Selepas berpindah, Billy enggan ke sekolah kerana takut dibuli tetapi ibunya berjanji yang segalanya pasti berjalan dengan baik apabila beliau dapat menyesuaikan diri nanti.

Apabila tiba di sekolah, Joe Guire, Benjy, Bradley, Plug, Techno Mouth, Donny dan Twitch memberi nama baru kepada Billy iaitu Billy F. Plug dan Bradley mencuri bekal makanan Billy. Mereka kemudiannya masuk semula ke kelas dan berlagak seolah-olah tiada apa yang berlaku. Sewaktu rehat, Plug datang ke arah Billy dan memberinya sebuah botol air yang berisi cacing tanah. Billy yang berasa tercabar memakan kesemua cacing itu.

Jangan lupa untuk menyaksikan empat filem menarik ini setiap Rabu jam 10 malam menerusi 8TV yang juga boleh disaksikan menerusi saluran Astro 708.

Sumber : Berita Harian

0 ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Layar Reader

Layar Komuniti II

Empunya Diri

Foto saya
Nature Luver, Movie Buff, Bookworm, Photogeek, Bread Krazy,

Layar Frenz I

Layar Subscribe

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Add to My AOL

Subscribe in Bloglines

Layar Frenz II

Layar Community

  ©Layar 2009 Template by Our Blogger Templates

Back to TOP