Until Death Do Us Part - Jonas

Jumaat, Jun 26, 2009

#575. Info Tv : Overhaulin' musim ketiga kembali di 8TV


PENGGEMAR kereta, rancangan Overhaulin' musim ketiga kembali di 8TV bermula 12 Jun lalu dengan paparan idea menarik serta menghiburkan yang menjadi sajian utama dalam setiap episod.Menemui penonton pada jam 10 malam, Overhaulin' membawa penggemar automobil untuk menyaksikan proses pengubahsuaian kereta lama yang dijalankan Chip Foose dan kumpulan A-Team.Pengubahsuaian itu menghasilkan kereta baru yang berbeza, lebih canggih dan menarik menerusi proses transformasi yang teliti cetusan idea mereka yang pakar dalam bidang automotif.

Rancangan terbitan Bud Brutsman bersama pengacara, Chris Jacobs dan Adrienne “AJ” Janic ini turut mengundang tetamu yang pakar dalam bidang pengubahsuaian automobil seperti Ian Ziering, Jason Priestly, Robby Gordon dan Tyler Hatzikina untuk berkongsi ilmu dengan penonton.

Kesemua mereka juga dipertanggungjawab untuk mengubahsuai kereta lama menjadi sebuah kereta canggih dan menarik menerusi proses transformasi teliti dalam masa satu minggu.

Overhaulin’ juga membawa penonton meneroka dengan lebih mendalam segala proses merangkumi pemasangan, pembinaan dan modifikasi sesebuah kenderaan.

Sebagai panduan, penonton juga diselitkan dengan pelbagai tips berguna yang dapat dimanfaatkan ketika mengubahsuai kenderaan sendiri.

“Peminat kereta seharusnya menjadikan Overhaulin’ sebagai program wajib tonton kerana mereka pasti terpegun serta kagum dengan kemampuan Chip Foose dan A-Team dalam pengubahsuaian kereta.

“Selain itu, penonton juga berpeluang mempelajari teknik modifikasi serta mengenalpasti tahap keselamatan sesebuah kenderaan,” kata Pengurus Besar 8TV, Lam Swee Kim.

Paling istimewa mengenai Overhaulin’, kata Swee Kim adalah pemerhatian dan ketelitian yang dilakukan dalam setiap proses pengubahsuaian sesebuah kereta yang turut mengambil kira faktor keselamatan.

“Dalam masa tujuh hari, transformasi hebat akan berlaku tanpa mengabaikan kualiti sesebuah kenderaan. Itu antara keistimewaan yang dibawakan Overhaulin’,” katanya.

8TV boleh ditonton menerusi siaran 708 Astro atau dengan melayari www.mobile.8tv.com.my menerusi telefon bimbit untuk mengikuti program kegemaran.

Sumber : Berita Harian [26/06/09]
HIP

Catat Ulasan

Layar Reader

Layar Komuniti II

Empunya Diri

Foto saya
Nature Luver, Movie Buff, Bookworm, Photogeek, Bread Krazy,

Layar Frenz I

Layar Subscribe

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Add to My AOL

Subscribe in Bloglines

Layar Frenz II

Layar Community

  ©Layar 2009 Template by Our Blogger Templates

Back to TOP