Until Death Do Us Part - Jonas

Sabtu, Februari 28, 2009

#163. Skoop : OTR - Gandingan kedua Sean, Naomi

PROJEK filem biografi tentang kisah seorang agen CIA bernama Valerie Plame Wilson kini semakin menghampiri kemuncak apabila bekas calon Oscar, Naomi Watts sudah pun menyatakan persetujuannya untuk membintangi filem tersebut.Dan, sudah pasti, Naomi akan membawakan watak agen CIA tersebut yang merupakan kisah benar yang diangkat daripada memoir hasil tulisan Valeris sendiri.

Untuk menguatkan lagi filem yang menggunakan judul Fair Game ini, pihak penerbit telah sepakat untuk memilih aktor berwibawa, Sean Penn memegang watak utama dalam filem tersebut di samping Naomi.Jika Sean, yang baru sahaja memenangi Oscar keduanya Ahad lalu bersetuju untuk membintangi filem ini, ia bermakna, gandingan antara dirinya dan Naomi merupakan yang kedua selepas filem 21 Grams.

Dalam filem ini, Sean telah ditawarkan dengan watak sebagai suami kepada Valerie, iaitu seorang duta bernama Joseph Wilson. Fair Game mengisahkan bagaimana seorang agen CIA yang meminta pentadbiran bekas presiden, George W. Bush merahsiakan statusnya setelah suaminya menulis surat terbuka kepada New York Times yang mendakwa pentadbiran Bush telah memanipulasi fakta tentang kewujudan senjata pemusnah di Iraq pada tahun 2003.

Sumber :
28hb Februari, 2009
Utusan Malaysia

0 ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan

Layar Reader

Layar Komuniti II

Empunya Diri

Foto saya
Nature Luver, Movie Buff, Bookworm, Photogeek, Bread Krazy,

Layar Frenz I

Layar Subscribe

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Add to My AOL

Subscribe in Bloglines

Layar Frenz II

Layar Community

  ©Layar 2009 Template by Our Blogger Templates

Back to TOP