Until Death Do Us Part - Jonas

Jumaat, Jun 19, 2009

#546. Raja Azmi Bubuh Anu Dalam Almari?

Kih... kih... kih... tergelak terguling-guling bila produser sensasi Raja Azmi hantar mesej filemnya yang panas iaitu Anu Dalam Botol dah tukar tajuk.Kata Raja Azmi, anu yang nak dibubuh dalam botol tu tak jadi dimasukkan dalam botol tetapi nak disumbat dalam almari pula. Hai, macam-macamlah kisah produser panas ni.Menurut Raja Azmi, dia sudah hantar skrip filem tu kepada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) untuk dinilai selepas beberapa pihak mengkritik hasrat dia nak berdakwah menerusi filem.

Filem Anu Dalam Botol ilham Raja Azmi tu mengisahkan kehidupan mak nyah insaf yang menyesal kerana memotong kemaluannya tetapi dia tak boleh kahwin gara-gara tak ada anu.Raja Azmi mendakwa filem itu adalah salah satu dakwah beliau untuk menceritakan kehidupan sebenar golongan tersebut yang patut dijadikan pengajaran.Gara-gara mendapat banyak kritikan, Raja Azmi terpaksa hantar skrip filem tersebut kepada Jakim dan dalam minggu lepas dia mendapat reaksi positif dari pihak berkuasa agama itu.

“Jakim dah lulus filem Kak Mi. Dia orang kata skrip itu tak ada masalah. Cuma dia orang minta tukar tajuk dari Anu Dalam Botol kepada Botol Dalam Almari.

“Kak Mi tak kisah asalkan filem ini diluluskan oleh mereka cukuplah. Syukurlah hasrat Kak Mi nak berdakwah dengan cara yang macam ni tercapai juga,” katanya.

Antara pelakon yang layak ke peringkat akhir sebelum terpilih membintangi filem tersebut ialah Zizan Nin, Arja Lee, Kefli (AF3), Ryzal - untuk watak maknyah manakala Norman Hakim, Tonny Eusoff, Fauzi Nawawi, Nazim Osman dan Wan Raja pula akan memegang watak sebagai pasangan kepada maknyah tersebut.

NIEZAM: Ikan laga dalam botol.

Sumber : Utusan Malaysia [14/06/09]
Oleh Niezam

Catat Ulasan

Layar Reader

Layar Komuniti II

Empunya Diri

Foto saya
Nature Luver, Movie Buff, Bookworm, Photogeek, Bread Krazy,

Layar Frenz I

Layar Subscribe

Add to Google Reader or Homepage

Subscribe in NewsGator Online

Add to My AOL

Subscribe in Bloglines

Layar Frenz II

Layar Community

  ©Layar 2009 Template by Our Blogger Templates

Back to TOP